Návštěvní kniha

QUOD HOMINES, TOT SENTENTIAE. (TERENTIUS)
Kolik lidí, tolik názorů.

Budou smazány příspěvky obsahující:
Sprosté a urážlivé věty. (Odlišný názor se dá vyjádřit i slušně)
Odkazy na stránky s nelegálním obsahem.
Jakýkoliv návod na nelegální činnost.
Jméno *
E-mail
Home
Tel:
Text *
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.
V knize je 210 vzkazů.
˂Novější -11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1- Starší>

Yennee     2. 10. 2009 02:47

Ahoj,

nezavidim Ti, asi to mas hodne tezky, ale obdivuju jak se sebou bojujes.

Jen jestli ti tva laska vydrzi az do dospelosti te divenky tak bych ti chtela rict, ze by asi nebylo nejrozumnejsi ji o tve lasce rikat.. zna te od detstvi a nejspis te bere jako strejdu.. tim bys ji mohl hodne ublizit.. Jestli se ji stim budes chtit nekdy sverit, bud pripraven ze to muze byt pro vas oba hodne neprijemny.. Ja bych na tvem miste pockala,a z jestli ona se do me zamiluje a da mi to vedet, pak teprve bych se ji sveril. [btw v 18 letech jeste nemusi byt dostatecne vyspela, aby te pochopila, ale je fakt ze to nmeusi pochopit nikdy]

Rozhodne ti preju at se s tvou odlosnosti zije co nejlehceji..

Znam jednoho jinyho, ktery se ovladal az do doby kdy ho ovladla nemoc.. po nejakych problemech se zakonem to nakonec vypada ze se svym problemem bojuje uspesne.. doufam ze mu to vydrzi..



Fx100d reaguje:

Ahoj Yennee,

děkuji za vzkaz. Je pravda, že to mám v životě trochu těžší, než většina lidí, ale já si to nepřipouštím. Člověk by měl být sám se sebou spokojen a já jsem. Bereš to ale trochu špatně, já se sebou nebojuji ani v nejmenším. Kdybych bojoval, byl bych nemocen a měl bych se jít léčit. Cílem léčby pedofilie je, aby pedofil přijal pedofilii jako součást svého já a vyrovnal se se svou odlišností. Pak takový člověk zažívá minimum vnitřních rozporů a žije v souladu se svými pocity. Samozejmě musí své sexuální pudy ventilovat náhražkovou formou, ale sexualita není jen sexuální pud. Proto se sebou nebojuji.

Podle mého názoru, je člověk plně vyspělý po psychické stránce někdy v 25 letech. V této době už dívky většinou ví co chtějí, což v 18 většinou nikoliv. To ale neznamená, že v 18 letech nemůže porozumět a pochopit mně. Všeobecně před tím, než se někomu svěřím, velice dlouho takového člověka oťukávám. Zavádím hovor na podobná témata (homosexualita, odlišná kultura, xnofobie a pod) a testuji si, jaké má ten člověk k takovým věcem postoje. Dále musím také vědět, že dotyčný umí říci, že měl mylný názor a umí jej změnit. Musí mně ten člověk dobře znát a musím zkrátka cítit, že je schopen tu informaci přijmout. U malé to cítím, už z důvodu, že je jeden z jejích blízkých příbuzných homosexuál a ona je o tom pravdivě informována a je vychovávána tak, že takovou sexuální orientaci toleruje. Ale svěřovat se jí rozhodně nehodlám v nejbližších letech. Jestli s ní někdy v budoucnu navážu oboustranný partnerský vztah, pak se jí možná svěřím. Určitě se neožením s partnerkou, která to nebude předem vědět, pokládal bych to za nefér. Z vlastní zkušenosti vím, že drtivá většina lidí dokáže pochopit, pokud jim jsou podány veškeré informace o pedofilii. Pravděpodobnost, že to někdo nebude moci pochopit je tedy celkem malá, ikdyž ne nulová. Tohle je vše ale ještě ve hvězdách a příliš daleko na to, abych to řešil.

Také přeji Tvému kamarádovi, aby vše zvládal, ač nevím oč přesně jde a co máš na mysli. Tobě přeji také spokojený život.

Děkuji za podporu, Jirka.



Richard     28. 9. 2009 21:09

Zdravím,

vcelku náhodně jsem narazil na Tvé stránky a už jsem tu zůstal. Moc zajímavé a hodnotné čtení, zvlášť pro mě. Jsem totiž také parafilik, neboli chcete-li deviant. Má klasifikace je ale odlišná, a totiž patologická sexuální agresivita. Bohužel jsem neměl dostatek rozumu, důvtipu nebo možná štěstí a svoji odlišnost si uvědomil až poté, co jsem ublížil. Teď, po letech ve vězení a současně na ochranné sexuologické léčbě se znovu zžívám s běžným světem. Čtení Tvých stránek, i když odlišně zaměřených mi nějak pomáhá. Asi to nedokážu ještě vyjádřit slovy, ale Tvá odvaha vyslovit veřejně to nejintimnejší o sobě, vážím si Tě.

Chtěl bych mít taky tolik odvahy a nebát se o sobě promluvit. Myslím k cizím lidem. Věřím, že už nikdy neublížím, ale vědomí toho co jsem udělal a tíha svědomí mi, obavám se, nedovolí naplno žít.

Hodně sil a štěstí.

Fx100d reaguje:

Ahoj Richarde,

děkuji za uznání a také za to, žes našel odvahu sem napsat něco o svém osudu. Někdy se bohužel stává, že člověk na svou odlišnost přijde až ve chvíli, kdy už je pozdě. Myslím si, že by bylo dobré se v sexuální výchově o možnosti, že může být kdokoliv parafilikem zmínit. Třeba by se tohle nestávalo.

Budu Ti držet palce, abys svou chybu nikdy nezopakoval a přeji Ti, aby ses dokázal vrátit zpět do společnosti a žil co nejšťastněji.

Zdraví Jirka.



dee-dead     16. 9. 2009 19:00

Tak jsem po sakra dlouhé době bez internetu zase zavítala a pročetla a tím to Tě chci pouze pozdravit:)

Fx100d reaguje:

Ahojky dee-dead,

děkuji za pozdrav. Bohužel na xchatu už se neobjevím, jsem tam blokován. Jsem rád, že si na mně občas vzpomeneš. **04

Krásný den přeje Jirka.



Evelinacom     evelinacom@seznam.cz 14. 9. 2009 15:47

Ahojky Jířo..

Už jsem Ti to napsala včera, smekám před tebou že jsi sem vypsal vše o tobě, tvé orientaci, tvé lásce, její rodině a hlavně všech procedůr kterýmy jsi prošel, dal jsi nám šanci pohlédnout do tvého života a přiblýžit nám věci o kterých mi obyčejný heteráči nevíme... Měla jsem do včerejška za to že když je člověk PEDOFIL je to jen chodící MONSTRUM, po pravdě, když jsem si Tvůj příběh přečetla vzalo mi to dech a vše se změnilo.... Obdivuji Tě....

Fx100d reaguje:

Ahoj Evelino,

děkuji za chválu a uznání. Je mi úplně jasné, co sis o pedofilech myslela a ani se tomu nedivím když si pročtu články v novinách a různě na internetu. Měl jsem na pedofily stejný názor jako Ty. O to více jsem byl zasažen, když jsem toto zaměření zpozoroval sám na sobě. Když pak pedofil sám sebe považuje za zrůdu a monstrum, je o to více nebezpečný. Proto tato stránka vznikla, aby pomohla ukázat ostatním mladším pedofilům, že nejsou zrůdy a že mohou žít spokojeně aniž by někomu ublížili.

Jsem rád, že jsi změnila názor na tyto často neviné a neprávem napadané lidi a že Tě můj příběh zaujal a bavil.

Když si čtu Tvou chválu, tak se u toho červenám. **15

Hezký den přeje Jirka.



Rein     3. 9. 2009 18:13

zdravím ˈtɛrəˌsɔr.

Ja myslím, že Jirka by sa na nejaké kocábce schoval. Avšak na lodičke by odplával so svojou láskou, niekam na banánovej ostrovy. Takže by z toho bol super romantický výlet! No dúfam, že mi pošlú pohľad!

Fx100d reaguje:

Ahoj Reine,

lásce se dělá špatně v autobuse a já jí budu trápit na lodi? Ani náhodou. To jí raději vezmu někam u nás, kde bude moci běhat a hrát si s jinými dětmi, nebo se projet na koni. Z toho by měla větší radost. **05



ˈtɛrəˌsɔr     2. 9. 2009 13:43
http://nazovstavby.kush.sk
Mam dost. Takyto omyl prirody. Viem ze ty za to nemozes, ale to ze si este ziadnemu dietatu neublizil ta nijak neospravedlnuje.

A prosim ten dopis svojej "milovanej" jej radsej ani neukazuj, lebo by sa mohla s toho zrutit. Sprav prirode aj ludstvu sluzbu a zatvor sa niekam na lod, strasne daleko!!

Fx100d reaguje:

Ahoj ˈtɛrəˌsɔr,

nechápu Tvůj vzkaz, protože nedává smysl. Podle něj za to, že jsem peofil nemůžu ale ikdyž jsem nikomu nic neudělal, mám někam zmizet? Tomu se říká předsudky a Tvé řešení bohužel neudělám a nikam daleko se zavírat nebudu, až po Tobě. **04

Pedofilové tu byli, jsou a budou, zajímalo by mně, zda bys stejně poradil vlastnímu synovi, kdyby se Ti svěřil, že je stejný jako já, nebo bys udělal to co píšeš Ty, pokud bys v pubertě zjistil, že jsi jako já. Upřímně, nevěřím tomu.

Co se týče toho dopisu, nevím proč by se měla zhroutit, pokud jí ho dám až bude dospělá.

Zkus si prostudovat literaturu k tomuto tématu, možná zjistíš, že je vše trochu jinak, než si představuješ a především nejdříve trochu přemýšlej, než něco pod vlivem vlastních emocí někam napíšeš. **04

Jirka.



Andrea     17. 8. 2009 16:19

A absolutne nechapu, jak pedofilii muzes nazvat orientaci..

Fx100d reaguje:

Úplně stejně, jako někteří sexuologové. Slovo sexuální má zřejmě jasný význam. Slovo orientace znamená zaměření, namíření a pod. Každý člověk je na něco sexuálně zaměřen - orientován. Já na děti. Nikterak tím však nevyvracím, že jde o deviaci, dnes již parafilii. To jen lidé si rozdělili sexuální zaměření na sexuální orientace - to co je tolerované a v pořádku a na úchylky - to co je třeba vymítit. Jen se bohužel často stává, že lidé nerozlišují, jestli se jedná o zaměření, nebo o chování. Lidé se často chovají úplně jinak, než jak jsou sexuálně zaměřeni. Je to tím, že si problematiku hodně zjednodušují a tím pádem se stává velmi nepřesnou.


Andrea     17. 8. 2009 16:04

Ani se ti ale nedivim, ze tady nemas fotku, ani na profilu, protoze by te pochopitelne nekdo udal. Je dost mozny, ze jsi nikdy nespachal trestny cin, ovsem jestli si pri masturbovani predstavujes deti, nikdy nevis, kdy to preroste v to, abys mel s ditetem styk. Jinak si hlavne myslim, ze nektery fotky z tvy galerie hranici s detskou pornografii. A slečna Eva, ktera tu psala o neco niz, zrejme nepochopila, ze se ti tva laska jako dospela uz libit asi nebude, kdyz jsi pedofil...

Fx100d reaguje:

"Ani se ti ale nedivim, ze tady nemas fotku, ani na profilu, protoze by te pochopitelne nekdo udal." - Nechápu za co, spíš by mně někdo mohl napadnout, nebo někoho podobného.

"Je dost mozny, ze jsi nikdy nespachal trestny cin, ovsem jestli si pri masturbovani predstavujes deti, nikdy nevis, kdy to preroste v to, abys mel s ditetem styk." - Jeden z často užívaných základních omylů veřejnosti. Je to nesmysl. Když se člověk smíří s tím, že tyto fantazie nikdy neuskuteční, není tak těžké tu fantazii od reality oddělit. I každý sexuolog doporučuje pedofilům, aby si ve fantazii dovolili vše, co se jim líbí. Pokud by to bylo tak nebezpečné, nejspíš by to neříkali.

"Jinak si hlavne myslim, ze nektery fotky z tvy galerie hranici s detskou pornografii." - Zkus se podívat po internetu na články týkající se dětí. Najdeš mnoho ilustračních fotografií, které se jeví ještě erotičtěji, než tyto. Už vůbec nemluvím o fotografiích z rodinných alb a videích třeba na youtube, kde děti tancují. Většina tanců má erotický základ. Jinak fotografie zde na stránce patří do kategorie modelingu a já je také moc nemusím. Raději mám přirozenější fotografie. Na tyto však nemusím mít autorská práva a své vlastní fotografie sem nevystavím.

"A slečna Eva, ktera tu psala o neco niz, zrejme nepochopila, ze se ti tva laska jako dospela uz libit asi nebude, kdyz jsi pedofil..." - Také už jsem to několikrát psal. Sice mne láska nebude sexuálně přitahovat, ale láska jen tak nezmizí. Je to stejné jako u běžných vztahů. Běžně ženy nepřitahují 70ti a víceletí muži, přesto je mají rády, pokud spolu prožijí ve vztahu celý život. Po partnerském vztahu a rodině toužím a proč bych ji nemohl založit s touto dívkou, pokud ona bude chtít až bude dospělá?



Andrea     17. 8. 2009 00:31

Když tedy většinu tvého sexuálního života tvoří masturbace, jak jsem se tady dočetla, představuješ si u toho děti? Nevěřím, že pedofílie nemá sexuální podtext.

Fx100d reaguje:

Ahoj Andreo,

netvrdím, že pedofilie nemá sexuální podtext, je to sexuální zaměření. Když mně nevzruší dospělé ženy a vzruší mně jen dítě, tak je logické, co si při masturbaci představuji. Podrobnosti si ale nechám pro sebe. **04

Zdraví Jirka.



Michal     29. 7. 2009 12:46

Ty si už v puberte pozoroval, že si iný ako ostatní? Lebo ja som svoju inakosť začal pociťovať až ako 18-19 ročný. Vtedy musel nastať nejaký zlom.

Fx100d reaguje:

Ahoj Michale,

je možné, že jsi na to mohl přijít později, toto je u každého trochu jiné. Někdo na skutečnost že je pedofil přijde už ve 13 letech, jiný třeba až v dospělosti když se ožení a má děti, pak si všimne, že ho přitahují kamarádi (kamarádky) vlastního potomka. Jestli se nepletu, takto na to přišel Harkon. Záleží na mnoha faktorech, které to mohou ovlivnit. Jedním z nich může být poměr v jakém je u člověka pedofilie vůči běžnému zaměření na dospělé. Ještě se mi nikdy nestalo, že by mně přitahovala dívka nad 13 let a možná proto jsem na to přišel brzy. Kdyby mně přitahovaly i dospělé ženy, mohl bych na pedofilní zaměření přijít až později.

Určitě by se ale dalo najít několik dalších faktorů, které to mohou ovlivnit.

Děkuji Ti za vzkaz, měj se krásně, Jirka.



Michal     12. 7. 2009 22:06

Jirka nemáš strach, že teraz, keď si registrovaný pedofil a bral si na to aj prášky. Ak sa udeje nejaký zločin pedofilneho charakteru pôjde po tebe polícia? Psychologička im posunie tvoje podklady a je problém.

Fx100d reaguje:

Ahoj Michale,

toho se opravdu nebojím. Pokud by došlo v okolí ke zneužití dítěte, pak by muselo být nějaké podezření, že jsem to spáchal já, aby policie za mnou přišla. Jelikož mám svědomí čisté, poskytl bych v takovém případě policii vše, co by mohli potřebovat, třeba i DNA a konec konců bych jim i řekl kde jsem se léčil. Myslím, že by se vše ujasnilo a pátralo by se po pravém pachateli. Jediné, co by mně mrzelo, kdyby se takového vyšetřování účastnilo nějaké dítě a pak se prokázalo, že se nic nestalo a někdo to rozpoutal jen kvůli tomu, aby mi ublížil. Měl by existovat zákon, který by umožnil takového člověka potrestat, protože by za ublížením tomu dítěti stál on.

Ale je velmi nepravděpodobné, že by někdo měl nějaký důkaz, který by vyvolal takové podezření, že by se rozjelo nějaké vyšetřování. Na základě toho, že jsem se léčil u sexuologa, nebo že tvořím tuto stránku, policie nepřijde.

Jirka.



Eva     eveveve@seznam.cz 11. 7. 2009 21:16

Ahoj,ty tu dívenku opravdu miluješ.Tak se drž,neubliž jí,počkej,až bude starší a jestli tě bude chtít,může to být krásný vztah.Nezkaž si to,držím ti palce,abys to vydržel...**05

Fx100d reaguje:

Ahoj Evo,

děkuji za přání. Doufám, že máš pravdu a bude ten vztah aspoň kamarádský, když už ne ten vysněný partnerský. Hlavně, aby byla spokojená. **04

Jirka.



Hana     hannah01.draki@seznam.cz 22. 6. 2009 01:58

Dobrý večer,

věnuji se tématu pedofílie již delší dobu, stejně tak jako většina lidí jsem vždy měla spíše negativní názory. Ovšem potom jsem si toto téma vybrala pro svou závěrečnou maturitnní práci a nyní se chystám o tom napsat i práci bakalářskou. Ovšem s tím rozdílem, že bych jí rada napsala tak, abych pedofilně zaměřené jedince a vůbec pedofílii jako takovou předvedla v jiném než negativním smyslu. Přesně, jak jsem již několikrát četla na různých stránkách, mi jde o to, že dnešní doba velmi často považuje pedofili za jedince, kteří se dopoučtí těch největších zločinů a zvrhlostí na dětech, což je velikým omylem a staví to všechny pedofilně zaměřené jedince do těžké pozice. Byla bych moc ráda, kdybysta mi mohl pomoci s doporučením literatury či jiných odborných článků. kde bych mohla získat co nejvíce poznatků o tomto tématu. Původně jsem měla v plánu sepsat kazuistiku pedofilního jedince, ale sám víte, jak těžko je někoho takovég´ho sehnat. Možná byste byl ochoten se se mnou spojit a být mi poradcem při mém studiu a psaní práce. Moc děkuji za Vaše příspěvky a jsem ráda, že jste upřímně a veřejně vyjádřil Váš příběh. Zdraví Hanka

Fx100d reaguje:

Zdravím Hanko,

moc rád budu spolupracovat a lidně i kauzuistiku můžeme dát do kupy. **04



PETR     ICQ: 454771917 20. 6. 2009 12:23

Dobrý den Jirko,

já jsem si přečetl nějaké články na tomto Vašem blogu a mám opravdu velikou radost! Nejvíce mne zaujal Váš popis průběhu sexuologické léčby... Překvapil mne přístup MUDr. Fifkové, přesto ji nadále považuji za dobrou sexuoložku a zřejmě bych ji nadále deviantním osobám doporučil. Celkově na mne ovšem Váš popis působil tak, že bych se sám sexuologické léřbě vyhnul, neboť bych z Vašeho vyjádření pravděpodobně naznal, že nemá veliký význam. To považuji za nesprávné. Naopak bych byl velice rád, kdybyste mohl na Vaše stránky (do tohoto bologu) uvést konktakty na některá sexuologická pracoviště státní i soukromé ordinace a to právě pro osoby, které odbornou léčbu zvažují. Pokud budete souhlasit, prosím kontaktujte mne a můžeme takový seznam publikovat. Souhlasím v řadě věcí s Vámi, především v otázce bhodného výběru sexuologa. Sám jsem se s řadou sexuologů setkal, některé bych vůbec nedoporučil, jiné velice rád. Vám přeji mnoho štěstí a hodně lásky! :) Petr

Fx100d reaguje:



Marek     alex1.alex2@seznam.cz 9. 6. 2009 16:04

Chci se zeptat, zda bude zase nekdy pokracovani tve zpovedi?

Fx100d reaguje:

Ahoj Marku,

samozřejmě bude má zpověď pokračovat. Jen bych jí rád trochu upravil. Je moc dlouhá a je tam hodně chyb a to nemám na mysli pravopisné, ale například dělení na odstavce a podobně. Dále bych ji chtěl rozdělit na jednotlivé kratší části. Navíc již nechci opakovat dokola popis zážitků s mou láskou, ale napsat další klíčové okamžiky v mém životě. Minulý rok byl na takové okamžiky velmi bohatý a letos jich není tolik ale ještě pár takových určitě bude. To si ale nechám na pokračování zpovědi. Momentálně nemám dost času, abych se zabýval úpravami zpovědi. Navíc plánuji ještě mírné doplnění začátku zpovědi, takže časem jí přepracuji kompletně. Současnou zpověď beru jako základ, v nové bude doplněno jen několik věcí.

V současné době se nic moc neděje, jen se dokola opakuje to, co se dělo ke konci. Práce, víkendy s dětmi a návštěvy u dětí.

Děuji že věnuješ pozornost mému webu, snažím se ho stále zdokonalovat, aby zde bylo stále něco nového, když už má zpověď trochu stagnuje. Buď trpělivý, život sám píše mou zpověď a určitě se v ní objeví vše důležité. **04

Přeji krásný zbytek dne. Jirka.



Ratuska     2. 6. 2009 17:03
http://ratuska.blog.cz
Děkuju za připomínku, třeba s tím zkusím něco udělat **03

Fx100d reaguje:



Ratuska     1. 6. 2009 01:07
http://ratuska.blog.cz
Ahoj, sama nevím, jak jsem se na tvé stránky dostala. Je to už delší doba. Přečetla jsem si tvou zpověď a silně na mě zapůsobila. Do té doby jsem o pedofilii slyšela jenom negativní ohlasy ze zpráv a podobně. Nikdy mě nenapadlo, že pedofilové jsou normální lidi. Snad to nezní škaredě, myslím to spíš obdivně **04. Když jsem tvou zpověď tenkrát dočetla, pustila jsem se do vlastní maličkaté zpovědi, kterou jsem potom zveřejnila na blogu. Dodalo mi to totiž odvahy **05. Týkala se sebepoškozování...

Musím uznat, že pro mě bude čest, když odkaz na můj blog umístíš na své stránky. Nevidím v tom žádný problém, máš mé svolení **03.

I já přeju krásný den. Ratuska

Fx100d reaguje:

Ahoj Ratusko,

vůbec Tvá slova nezní škaredě. Sám jsem měl jako mladý kluk v pubertě o pedofilech jen to nejhorší mínění. Po tom, co jsem sám o sobě zjistil, že jsem pedofil, trvalo mi 9 let, než jsem se dokázal ujistit, že nejsem zrůda a vyrovnat se se svou sexualitou. Takže přesně vím, jak ses na pedofilii dívala.

Jsem rád, že má zpověď dodává odvahy lidem mluvit o svých problémech, je pak větší šance, že najdou pomoc.

Odkaz už jsem umístil, tak doufám, že se Ti aspoň mírně zvětší návštěvnost.

Jen mám takovou malou připomínku k Tvému blogu, zkus nastavit trochu světlejší písmo. Text se čte ještě docela dobře, ale odkazy jsou tmavě červené na černém pozadí a hodně špatně se čtou. Jako monitor používám LCD televizi a koukám na ní z pohovky asi dva metry a ikdyž si zvětším písmo, špatně odkazy na Tvém blogu vidím. Takové problémy mám u málo stránek a blogů. Zrak mám dobrý, ale napadlo mne, že lidé, kteří mají nějaký problém se zrakem by z Tvého blogu asi moc neměli. Je třeba na takové věci myslet, když člověk dělá blog, či web. **04

Až budu mít chvilku, rád si na Tvém blogu něco přečtu možná k některým článkům přidám i komentář. **04

Děkuji za uznání a přeji hezký den.

Jirka.



Fu     14. 5. 2009 21:41

Jeste se chci zeptat. Budete-li mit svoje deti, rekneme dcery, myslite ze se nedostanou do kategorie pro vas atraktivnich partnerek?

Fx100d reaguje:

Zdravím Fu,

vlastní dcery by na mně neměly po sexuální stránce působit. Říká se tomu Westermarckův efekt (někdy se tomu také říká Kibucový efekt), je to výzkumy a statistikami prokázaný efekt, který způsobuje, že člověk který s novorozenětem tráví mnoho času prvních 22 měsíců jeho života, získává doživotní sexuální averzi, vůči tomuto miminku a není ani možné, že by se do něj zamiloval ikdyž později vyroste do jím preferované věkové kategorie. Funguje to i na děti, které nejsou biologickými potomky dotyčného. Není běžné, že otec vnímá svou dceru jako sexuálně přitažlivou, ikdyž ta je již na konci puberty, nebo dospělá.

Existenci tohoto efektu nepopírají ani případy incestních sexuálních aktivit. Odborníci u naprosté většiny těchto případů shledávají, že rodina je defektní a rodič, který se incestu dopustil, se o děti již od narození moc nestará a veškerou péči o ně nechává na partnerovi.

Jinak děti i v preferovaném věku a pohlaví nevnímám jako své partnerky. I svou lásku vnímám spíše jako kamarádku a především jako dítě. Je těžké to popsat, ale určitě ani netoužím po tom, aby mi byla má láska partnerkou, alespoň prozatím. Sice k ní cítím lásku s erotickou složkou, ale miluji jí především jako dítě a ne jako partnerku. Nejvíce toužím po tom, pečovat o ní a o její spokojenost a ochraňovat jí před vším co by jí mohlo nějak ublížit. Především toužím po tom, abych jí mohl udělat radost a zpříjemnit jí dětství. Touhy po sexuálních aktivitách s ní, ale i s jinými dětmi, jsou až na posledním místě a prakticky jsou v rozporu s touhami ostatními. Z tohoto důvodu jim snáze odolávám a není jejich zvládání nějak těžké. Ostatně ovládat se umí každý člověk, bez ohledu na svou orientaci. Žádný psychicky zdravý muž se nevrhá po ženách na ulici, ani je nezatahuje do křoví. Většinou ani nedělá nemravné nabídky, pokud to není společensky vhodné.

Přeji mnoho štěstí v dalším životě a děkuji za dotaz.



duppo     duppo.the.boy@gmail.com 10. 5. 2009 18:52

A je to v háji... za chvilku definitivně opustím ten krásný dětský svět a vstoupím do světa dospělých :( Ano - i pedofilové začínají jako děti!

Fx100d reaguje:

Ahoj duppo,

máš pravdu, každý pedofil byl jednou dítě. Je to doba sladká, protože je to doba nevědomosti. V pubertě pak přijde šokující zjištění a člověku (pedofilovi) se zdá, že je vše ztracené. Ale nezoufej. I svět dospělých má své krásy a do toho dětského můžeš kdykoliv opět zavítat. Pokud se k dětem budeš chovat hezky, jistě tě uvítají s otevřenou náručí a s radostí sobě vlastní. **04

Přeji Ti tedy mnoho štěstí v tom dospělém světě a příjemné chvilky s dětmi. Pokud budeš mít zájem, budu rád, když se ozveš na icq nebo mail. Rád Ti ukážu, že i ve světě dospělých je fajn a člověk může být šťastný.

Hezký zbytek dne přeje Jirka. **05



tomík     24. 4. 2009 21:37

Ahoj, dobrý článek, kvalitní myšlenka... Proč odsuzovat někoho, když nicAle zároveň víš, kde je hranice. Jsi silný, rozumný a citlivý člověk. Naprosto Tě chápu. Každý je nějaký. Ty jsi nic špatného neudělal, tak nechápu proč Tě soudit jako něco špatného. Pedofil nemusí být násilník. A většinou ani není, neboť má svou zádadu - nesmím ublížit, miluju děti. Není přece mým cílem dětem škodit, ba naopak. Je v tom síla, odhodlanost a myšlenka.

Fx100d reaguje:

Ahoj tomíku,

Děkuji za pochvalu a uznání. Snažím se najít cestu životem a zařadit se a přispůsobit se společnosti, ve které žiju a být v ní užitečný a šťastný. To se mi zatím daří a doufám, že bude dařit dál.


˂Novější -11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1- Starší>