Návštěvní kniha

QUOD HOMINES, TOT SENTENTIAE. (TERENTIUS)
Kolik lidí, tolik názorů.

Budou smazány příspěvky obsahující:
Sprosté a urážlivé věty. (Odlišný názor se dá vyjádřit i slušně)
Odkazy na stránky s nelegálním obsahem.
Jakýkoliv návod na nelegální činnost.
Jméno *
E-mail
Home
Tel:
Text *
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.
V knize je 210 vzkazů.
˂Novější -11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-

X*     28. 5. 2008 00:09

Fx100d, tvoje maminka asi tŕpne, aby si náhodou raz neprekročil tie pomyselné hranice a nepokusil sa o sexuálny kontakt s dievčatkom. A mimochodom existuje prototyp pedofila? Ako vyzera a ako sa správa. Homosexuál je údajne vysoký a chudý zo zženštelým správaním. Niektorých homosexuálov podľa vystupovania ostatní spoznajú ihneď. Existuje niečo podobné aj pri pedofiloch?

Fx100d reaguje:

Zdravím X*

Myslím,že mamka už zčásti pochopila mé pocity. Ze začátku mi říkala, abych za svou láskou nejezdil. Měla strach že jí něco udělám. Po nějakém čase, kdy jsem jí dal k prostudování mou stránku i stránky ostatních, se jí už nezdá nebezpečné, když svou lásku navštěvuji. Už se tolik nebojí. I ona potřebuje čas, aby se s touto skutečností plně srovnala. Celý život jsem to před ní skrýval a teď již nemusím. Pomalu začíná zjišťovat, jak vnímám děti a co k nim cítím.

S těmi homosexuály s tebou moc nesouhlasím. Možná, že se opravdu někteří chovají trochu zženštile, ale bude jich minimum. I tak si myslím, že se nějaký muž může chovat malinko zženštile a být heterosexuál. Znám několik homosexuálů, a na těch by jsi jejich sexuální orientaci nikdy nepoznal. Jeden je dokonce známý i z televize a nikdo,kromně jeho rodiny a pár přátel to neví. Stejně tak je to s pedofily. Myslím, že sexuální orientaci nelze jen tak na první pohled poznat. Možná by jsi poznal pedofila, pokud by jsi ho znal déle a bedlivě pozoroval, na jaké dívky se kouká a kterých si všímá jako první, když někam přijde. Tvé pozorování ale bude ztěžovat jeho kamufláž. Určitě se nebude otáčet za dětmi na ulici a občas se otočí i za dospělou ženou. Tak alespoň kamufluji já. Ani tak ale nemůžeš mít jistotu, pokud to on sám nepřzná. Možná kdyby jsme se na internetu domluvili a nechali si vytetovat GL logo, že by jsi nás poznal. **01 Třeba se splu potkáváme denně. Nikdy nevíš.



Kasz     kasz@seznam.cz 26. 5. 2008 18:32
http://sweb.cz/kasz
Fx100d, pochybuji, že někdy vědci přijdou na příčinu pedofilie, úplně stejně pochybuji, že najdou lék na všechno, co se považuje za nemoc. Když pominu teorie, můj otec má také určitou zálibu v mladých dívkách (z toho, co stahuje, je zřejmé, že se mu líbí) a přijde mi jako celkem logické vysvětlení, že jsem určitě alespoň částečně tuto vlastnost po něm zdědil. Pedofilie jako taková určitě přímo geneticky dědičná není, ale jistě jsou dědičné určité dispozice, které pedofilii (nebo jakékoliv jiné sexuální orientaci/deviaci) napomáhají ke vzniku. Co se týče pedofilie jako nemoci - budu tě teďka chytat za slovíčko, ale pedofilie sama o sobě nemoc není a ani jí být nemůže. Je na seznamu nemocí podobně jako některé vady zraku (např. myopie) nebo polydaktylie, přesto ačkoliv někdo nosí brýle, považuje se za zdravého, nejinak tomu bude u člověka, který bude mít na obou rukou 6 prstů. Nemocí je vše uvedené až v momentě, kdy působí nositeli distres nebo osobní či sociální problémy, nebo ohrožuje okolní jedince. Sama pedofilie většinou není problémem, problémem je spíš chybějící schopnost sebeovládání, empatie, a s tím související též respektování kulturních a zákonných norem.

Fx100d reaguje:

Ahoj Kaszi. Já také nepopírám že pedofílie je dědičná. Za nemoc jí také nepovažuji. Mluvil jsem o vědeckém prostředí a odbornících. Nemůžeme se zde dohadovat o věcech,které neví ani odborníci. Jen jsem uvedl, že v naší rodině jsou poznatky trochu jiné. Nikde jsem zde neuvedl, že pedofílii označuji za nemoc. Napsal jsem jen, že se vědci snaží přijít na příčinu, nebo na způsob, jak pedofílii léčit. Něco jiného je snaha vědců a něco jiného je vlastní vnímání této deviace. Také jsem napsal, že nevěřím, že se vědcům podaří pedofílii vyléčit. Můžeš mne sice chytat za slovíčka, ale nevytrhávej je z kontextu prosím. **04


roger     26. 5. 2008 11:51

X:

Nuž ale keď uvážime, aká je informovanosť v tejto oblasti aj medzi odborníkmi, v ktorej sa navyše mnoho psychológov nešpecializuje, tak trochu platí, že koľko psychológov, toľko názorov. Aj keď by som očakával, že dotyčná citovala nejakú literatúru, ale na také informácie by som sa nespoliehal**04 Ja som sa ešte s týmto názorom nestretol, ani v literatúre. Myslím, že keby to tak bolo, existovalo by omnoho menej polopravdivých informácií v tejto oblasti a vedci by sa tým pádom už nemuseli zaoberať pôvodom a príčinou pedofílie. zatiaľ mám pocit, že to tak nie je.

Fx100d reaguje:

Ahoj rogere. Máš pravdu v tom, že co odborník, to názor. Ostatně o dědičnosti více chorob se odborníci přou. Nesouhlasím však, že se jedná o špatnou informovanost odborníků. Takovéto věci se prostě špatně zkoumají a keždý odborník může mít jiné výsledky. Vědci však budou vždy bádat nad příčinou pedofílie. Od toho jsou to také vědci. Návíc, pokud vědci přijdou na příčinu, pak mají možnost příčinu odstranit a pedofílii vyléčit. Sice tomu moc nevěřím, ale takhle to ve vědeckém světě chodí.


X*     26. 5. 2008 10:03

To, že pedofilia je pravdepodobne dedičná uviedla raz v jednej tv diskusnej relácii psychologička.

Fx100d reaguje:



X*     26. 5. 2008 01:08

Hovorí sa, že pedofília je dedičná. Tak je možné, že aj tvoj otec je pedofil a celý život s tým bojuje. Na druhej strane zveriť sa otcovi s takouto chúlostivou záležitosťou je dosť velké riziko. Ja by som mal strach, že na mňa zanevrie. Maminky sú v tomto ohľade voči synom tolerantnejšie a chápavejšie.

Fx100d reaguje:

Má mamka říká, že jsem v tomto směru úplný opak táty. Táta se prý vždy zajímal o starší ženy. Nevím jestli je pedofílie dědičná. Nevzpomínám si ani, že bych to někde četl. Mohu-li tě poprosit, uveď zdroj této informace.

Ještě jsem se nerozhodl, zda to tátovi říct. Jen o tom přemýšlím. Malinko bych tě poopravil: Svěřit se komukoliv je v této záležitosti dost velké riziko.



aaa     24. 5. 2008 12:47

so zverovanim sa treba velmi opatrne ... skoro som to olutoval, ale nakoniec to dobre dopadlo ... moji rodicia o tom vedia tak isto aj suredenec a vsetci ma pochopili aj podrzali ... a este jedna osoba, ktora to o mne vedela tak povediac "hned ako sa na mna pozrela" ... ja som jej to potom len potvrdil, ale hned som si uvedomil, ze ju vobec predsa nepoznam ... este ze to nevypalilo zle . Vtedy som to mal poprieť. Premýšlal som, ze to este dvom kamaratom poviem, ale bolo by to obrovske riziko. Dnes to uz nepotrubjem, aj ked mavam obdobia, ked so mnou depka lomcuje ze by mi aj emáci mohli závidieť. A to pri tom mávam okolo seba krdel deti pomerne casto ... a este jedna vec ... velmi mi pomaha robit si elektronický dennik - tak jeden odstavec venovaný pre dva mesiace ... nieco ako je tu. Robim si to od zaciatku - od kedy som to o sebe zistil pred 4 rokmi az do teraz ... je to prima sebakatarzia.

Fx100d reaguje:

Máš určitě pravdu v tom, že se svěřováním musíš být opatrný. Vždy pečlivě rozvažuji, než se někomu svěřím. Zatím mi to vyšlo u všech dobře. Ještě zvažuji, jestli to řeknu tátovi. Další adepty na svěření nemám. Už teď o mne ví dost lidí. Jsem rád, že před nimi nemusím nic skrývat a moc mi pomáhají, když si se mnou o této věci promluví. Deník není špatná věc, ale dobrého kamaráda, nebo člena rodiny, který mi porozumí, nikdy nenahradí. Přeji hodně úspěchů.


Marek     14. 5. 2008 23:06

Tak to teda urcite nie a neviem si predstaviť aby som to niekomu niekedy povedal (aspon v tomto obdobi nie). Mozno ten cas raz pride a budem citit potrebu sa niekomu vyrozpravat. Zatial vsak len zistujem co k detom vlastne citim. Vzdy ma nejakym sposobom pritahovali (nielen sexualne), ale nikdy som si to nejak plne neuvedomoval. Teraz vsak zistujem ze aky clovek sa za pedofilom vlastne skryva.. no a teda taky ako ja **05 . To co som sa v poslednom case dozvedel z internetu mi dost zmenilo myslienky. To ze sa mi pacia deti som nasjkor pokladal len za nejake obdobie puberty kedy clovek vela veci (i menej normalnych **01 ) skusa a zistuje co a ako sa mu paci, ale mylil som sa. Moj vztah k detom vnimam ako nieco co sa uz nezmeni, pretoze ja to zmenit vlastne ani nechcem. A co sa tyka sexuologa, nemam potrebu s nim rozpravat. Myslim ze pri detoch sa dokazem ovladnut a nedokazal by som im v ziadnom pripade ublizit **01

Fx100d reaguje:

Tak to jsi na tom zhruba stejně, jako já ve 24 letech. Také jsem tou dobou teprve zjišťoval co jsem vlastně zač. Věděl sice už z dřívějška, že jsem pedofil, ale nedokázal jsem se s tím srovnat. Také mi v tomto směru internet hodně pomohl. Jak píšeš, že by jsi na tvém vztahu k dětem nechtěl nic měnit, stejně tak ani já bych nic neměnil a když jsem položil podobnou otázku jiným pedofilům, odpověď byla vždy jednoznačná a stejná. K sexuologovi mne přivedl kamarád, sám bych k němu nešel. Zatím to bylo k ničemu, ale uvidíme, třeba se dozvím něco nového. K tomu svěřování: Mněl jsem stejné pocity a myslel jsem si, že to nikdy nikomu nedokážu říct. Časem jsem se ale svěřil a ani trochu toho nelituji. Nemusím teď skrývat své pocity před lidmi, kteří to ví a jsem rád, že většina z nich si o tom se mnou i promluví. S mamkou se bavíme úplně normálně, dokonce mi komentuje holky, které se mi líbí. **01


Marek     10. 5. 2008 11:35

Kasz, dobry napad. Asi to znacnem robiť tiež, pretoze ma taketo spravy vzdy dost vyhecuju ;)

Fx100d reaguje:

Ahoj Marku. Ctěl bych se tě zeptat, jestli už jsi se někomu někdy svěřil, že se ti líbí malá děvčátka. Myslím tím někoho, koho znáš osobně, ne na internetu. Nemusíš odpovídat, jestli nechceš, jsem jen zvědavec. **01


Kasz     kasz@seznam.cz 10. 5. 2008 10:35
http://sweb.cz/kasz
Však téměř pokaždé, když takový titulek vidím, píšu panu redaktorovi. :-)

Fx100d reaguje:



dušan     10. 5. 2008 01:13

Súhlasíte s médiami, ktoré informujú verejnosť v štýle "dopustil sa pedofilie" na ľudí, ktorí zneužívajú deti? Je treba ich na to upozorniť. Stále dookola používajú pojem dopustil sa pedofílie, keď zneužíval deti.

Fx100d reaguje:

Přečti si na mé stránce sekci pro média a uvidíš, jaký mám na to názor. **02


Kasz     kasz@seznam.cz 8. 5. 2008 11:33
http://sweb.cz/kasz
Každý to má s tím svěřováním různé. Jsou lidé, kteří se nikdy nikomu nesvěří. Tak, jako jsou lidé, kteří přijdou na tuto stránku a nikdy nenapíšou do návštěvní knihy ani nikoho nekontaktují přes email, apod.

Když jsem se svěřoval mamce, bylo to nadvakrát. Poprvé neměla na vážný hovor náladu, podruhé už ano. I přesto jsem po skončení hovoru s ní probrečel asi půl hodiny. Ráno, po probuzení, seděl jsem sklesle jako provinilec na židli v kuchyni, když přišla, dala mi pusu na čelo a řekla, že mě bude mít vždycky ráda. Pak si nějakou dobu myslela, že mě to přejde. Zhruba po dvou letech už i na toto nakonec změnila názor a smířila se s tím, že se mi holčičky budou líbit už pořád. Pro rodiče je to vždycky těžké, a o něco těžší, než když se člověk svěří cizímu člověkovi.

V této souvislosti mě napadá, že by byla dobrá osvěta společnosti, kdyby všichni věděli, že už i takový kluk v 16, 17 letech, kterému se "jaksi tak jinak" líbí malé holčičky, tak že to není stav přechodný, nýbrž trvalý. Ušetřilo by to mnohé utrpení z nepochopení a z nevíry.



Fx100d reaguje:

Ahoj Kaszi.

Pravda, že když jsem se vrátil domů po svěření mamce, necítil jsem jen úlevu. Byla směs pocitů od těch negativních až po pozitivní. Ty pozitivní ale převládly. V 19 letech, jako je nyní Marek, jsem nemněl na nějaké svěřování ani pomyšlení. V té době bych ani do návštěvní knihy nenapsal. Všechno má svůj čas a u každého je ten čas jiný.



Marek     8. 5. 2008 00:47

Tak dnes som si precital tvoje priznanie sa mamke. Ja by som to asi nedokazal. Aspon urcite nie v tomto mojom veku a v tomto obdobi. Snad ked budem zit samostatne a nebudem sa s nou tolko stretavat. No pri predstave zeby to omne vedela mam blby pocit, ze by som tym vsetko pokazil, namiesto toho zeby sa mi ulavilo. Uz by sme sa snad nemohli nikdy rozpravat a bavit sa tak ako doteraz. No... mas odvahu **04



Fx100d reaguje:

No odvážné to asi bylo. Samozřejmně ti nemohu radit, jestli máš udělat to samé. Neznám tebe ani tvou mamku. Má mamka mi nakonec řekla, že jsem jí to mohl říct už dávno. Doufám že brzy pozná mé pocity. Zatím nemohu říct, jestli se můžeme bavit jako dřív. Ukáže to čas.



Miroslav     7. 5. 2008 16:50

Dakujem za uprimnost. Len v spovedi mi nebolo celkom jasne ci maminka tvojej lasky presne vie co k jej dcere citis a ci pozna pojem pedofil tak ako ho vnimas ty. A tym milovanim som mal na mysli aj nesulozove mazlenie sa, nie priamo suloz. Inak vo svojej spovedi si uviedol, ze si mal aj obdobie ked si mohol byt pre dievcatka nebezpecny. Nezlakol si sa toho, ze by si predsa mohol ublizit nejakym sposobom? Ze by si sa neovladol alebo nieco podobne.



Fx100d reaguje:

Mám dojem, že mamka mé lásky, nebere mou lásku úplně tak vážně. Časem ale nejspíš zjistí, že mé city jsou velice hluboké. Opravdu ti nedokážu odpovědět, jestli alespoň má mamka mé milované podezření, že jsem pedofil. Vím ale, že již dříve věděla, že za nimi jezdím hlavně kvůli dětem. Ví, že mám rád všechny její děti, že s nimi rád dovádím.

Dále k té mé nebezpečnosti. Bylo to období, ve kterém jsem neřešil svou sexualitu a nebyl jsem s ní smířen. Přiznám se, že jsem si i vymýšlel plány, jak dívku k nějakým sexuálním aktivitám přemluvit. Naštěstí jsem to nikdy nerealizoval. Děti jsem vnímal jako sexuální objekty a to v tom smyslu, že jsem vnímal spíše jejich tělo, než je samotné, jako lidské bytosti. Dnes si již uvědomuji, co jsem dělal za chyby. Děti už vnímám spíše z té duševní stránky, kochám se jejich spontálními projevy a vnímám jejich starosti i radosti. Snažím se nemyslet na sex v jejich přítomnosti. Občas se stane, že se myšlenka na sex v přítomnosti dětí objeví, ale okamžitě jí potlačím. Vyhýbám se situacím, kdy bych s nimi mněl být delší dobu sám, nebo s dítětem dokonce spát v jedné místnosti. I tyto situace jsem již v minulosti vzládl. Půl roku jsem spal v jedné místnosti s šestiletou dívkou. Raději už bych to neopakoval. Nebojím se sice, že bych selhal, ale nechci se zbytečně dráždit.

Poznámka k té upřímnosti: Kdybych nebyl upřímný, neměla by tato stránka žádný smysl.

Každopádně ti děkuji za dotazy.



Miroslav     6. 5. 2008 23:53

Ktovie kolko pedofilov zije v nasej vlasti CZ a SK ? Je to choroba alebo je to len ako pri homosexualite "normalne"? Jirko, a vie mamicka tvojej lasky, ze ta aj vzrusuje sexualne nielen platonicky. Keby to nebolo zakazane alebo trestne, tak by si ju pomiloval ? Nezne samozrejme.



Fx100d reaguje:

Ahoj Miroslave.

Nikdo neví, kolik je v naší sploečnosti pedofilů. Necítím se nemocný a za chorobu to nepovažuji. Otázka zní, co je normální. Jestli to, co provozuje většina populace, pak ani homosexualita není normální. V mé zpovědi jsem otázku o tom, zda mamka mé milované ví, že jsem pedofil, již položil. Sám to netuším. Kdyby byl pohlavní styk s nezletilou u nás legální a má láska by si to přála, možná bych se s ní i pomiloval. Pouze ale za předpokladu, že by to v naší společnosti bylo považováno za normální, tak aby jí to nepřivodilo žádnou újmu na duši ani na těle. Je to ale jen hypotetická otázka a na tu se těžce odpovídá. Záleželo by na mnoha okolnostech. Dívka v devíti letech není dostatečně vyzrálá na klasickou soulož, takže bych do milování nešel. Možná ještě nějaké mazlení. Není to prostě jen otázka legálnosti.



aaa     6. 5. 2008 19:27

http://www.boylove.host.sk/ ... nastavte si ale v prehliadaci spravne kodovanie pismen s interpunkcnymi znamienkami...nech tam nemate same otazniky, smajlikov, stvorce a tak podobne ...



Fx100d reaguje:

Děkuji za odkaz. Tuto stránku jsem ještě neviděl. Rád si počtu.



aaa     6. 5. 2008 19:25

Najlepšia bola asi Boylove.host.sk ... pokusim sa ju niekde vyhrabat v internetovom archive ...



Fx100d reaguje:



Marek     6. 5. 2008 00:31

Ahoj, Musim ti naprv povedat ze web je super a tvoj pribeh som precital na jeden dych. Tiez som zistil ze ma pritahuju male deti a dlho som to pokladal takisto za nieco zvratene. Teraz je to uz inak a vdaka internetu spoznavam kto vlastne som.

Rozmyslam nad tym co si pisal. Ak tvoja laska vyrastie, bude mat 18 a ty by si s nou najradsej zil cely zivot. Bude ta ale stale pritahovat ked bude plnoletá? Ked bude mať neskôr 19,20,21... ? Ja mám 19 a zistil som ze som pedofil asi v strnastich (dost skoro :) ). Uz vtedy sa mi pacili mladsie dievcatka od 8 do 10 rokov. Ak vsak teraz stretnem 15 rocne dievca, ktoremu bolo niekedy 10 uz ma nevzrusuje tak ako niekedy. Nemyslis ze tomu tak bude aj v tvojom pripade, ked bude mat tvoje dievcatko nad 10 rokokv?



Fx100d reaguje:

Zdravím Marku.

Děkuji za chválu.**15

Nad všemi otázkami co jsi zde položil, přemýšlím stále dokola také. Sám jsem zvědav, jak to bude s mou láskou až jí uvidím vyrůstat. U žádné jiné holky jsem u toho nebyl. Vždy to bylo tak, že jsem jí viděl jako holčičku, následovala delší doba, kdy jsem jí neviděl a pak jsem jí potkal až jako puberťačku. Sám nevím, jestli tuto dívku budu milovat například až jí bude 15 let. Uvidíme co čas přinese, nebo naopak odnese.**20

Přeji mnoho krásných zážitků s dětmi. **01



dušan     5. 5. 2008 00:45

V dobrom ti závidím, že o tvojej pedofílii nikto netuší /okrem doktora a pár tvojích dobrých kamarátov/. Aby si mi rozumel, tak jeden sused o mne rozšíril, že obťažujem dievčatká, pričom to nie je pravda a nikdy sa nič také nestalo. Pravdepodobne ho to napadlo, lebo on sám je pedofil a nevie si s týmto poradiť. Inak neviem prečo ho to vôbec napadlo. Teraz po mne ľudia na ulici zazerajú, niektorí dokonca nadávajú do úchylov a ja im nemôžem všetkým vysvetliť, že to nie je pravda. Bývam v malom meste, ktoré je skôr dedina ako mesto a mám bezdôvodne pošramotenú povesť. Keď v televízií uverejnia nejaký príspevok, kde pedofil zneužil deti, tak mi nabiehajú zimomriavky po tele a iste si ma susedia prirovnávajú k niečomu podobnému. Inak, ešte som sa ťa chcel spýtať, keď si v spovedi spomínal, že si zvykol mávať erekcie na verejnosti pri pohľade na malé dievčatká, tak si to nikto nevšimol ? Však erekcia je zväčša viditelná.



Fx100d reaguje:

Ahoj.

Naštěstí si nikdo nevšiml že mám erekci například na koupališti a pod. Samozřejmně, když se mi taková věc stala, snažil jsem se to zakrýt a lehnout nebo sednout si tak, aby to nebylo vidět. Na rozšiřování pomluv existuje jednoduchý způsob obrany. Potvrdit je. Stalo se mi něco podobného, když jsem bydlel v malé obci. Rozšířilo se tam pár pomluv, včetně pomluvy, že jsem pedofil. Když se pak někdo ptal: "Slyšel jsem o tobě toto či tamto." okamžitě jsem mu řekl: "Jasně, vždyť to každý říká, tak to musí být pravda pravda." Zanedlouho bylo po pomluvách. Nebo si toho nevšímej. To také funguje. Pokud se budeš každému snažit vysvětlit, že to není pravda, bude to ještě horší.

Přeji ti mnoho štěstí.



Teadrinker     Teadrinker@seznam.cz 03. 6. 2008 22:32

Ahoj, neznáme se, ale vypadáš sympaticky...

Je moc dobře, že se objevily nějaké nové stránky, poslední dobou to bylo chabý. Tak ať se ti daří. **13



Fx100d reaguje:

Ahoj.

Díky za přání. Stránek bylo dříve dost, ale spousta z nich zmizela. Možná se časem poznáme.**04



Fx100d     fx100d@centrum.cz 14. 4. 2008 10:06
http://www.fx100d.cz

Vítejte v Jirkově návštěvní knize. Zde můžete psát cokoliv, ale nemravné příspěvky mažu.



Fx100d reaguje:


˂Novější -11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-